Pancake

Fan va Kaffe e gott på morgonen!!!

Publicerad 2009-10-02 09:10:36 i Allmänt

Gäsp! Det var otroligt längesen jag var så här trött nät klockan ringde i morse. Shit, det var sådär att man kisade första kvarten, för ögonen gick inte att öppna.
Sov verkligen som en stock i natt, och drömde att Martin Timell flirtade med mig i ett köpcentrum.

Såg JOHAN FALK - GRUPPEN FÖR SÄRSKILDA INSATSER igår, måste nog säga att den var riktigt bra, jättebra till och med. Så den kan jag verkligen rekomendera!


Planen för idag är: Frissan, jobb
Planen för helgen är: Fest, tvätta, handla, baka, fixa jobbgrejer och sova

Puss å hej

Kommentarer

Postat av: frollen

Publicerad 2009-10-02 14:18:18

Kaffe är alltid gott.

Postat av: LaLuna

Publicerad 2009-10-03 06:55:30

Kvinna kan man ju säga ja..dam tycker jag låter som en 70plus;)

Hoppas du får en trevlig helg du med.

Kaffe är livets dryck.



kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela