Pancake

Prag- en stad man blir förälskad i

Publicerad 2009-11-15 22:51:43 i Semester

Prag var en fantastiskt härlig stad, det var sagolikt vackert med alla gamla fina byggnader! Jag som älskar hus var i himmelriket, jag gick bara och njöt och tittade på hus, villka konstverk!
Att resa ger verkligen inspiration till livet, man behöver komma bort ibland och se en annan del av världen och få paus från vardagslivet.

Här är lite tankar från resan:

Människorna var väldigt tjusiga, välklädda och piffiga utan att det var snobbigt, det är trevligt tycker jag.

8 av 10 toaletter på restauranger och pubbar hade inte lås på toaletten, jättemysko, why?

Extremt mycket klotter överallt, både kladd, coola och tjusiga målningar. Undra hur det kommer sig?



Saker jag kommit fram till under resan:

Jag kan absolut tänka mig att åka tillbaka till Prag, gärna i typ slutet av september början av oktober.

Jag ska gå en fotokurs och köpa mig en bra kamera.








Kommentarer

Postat av: louise

Publicerad 2009-11-15 23:31:22

jag vill oxå ha en ny kamera vår är inge vidare :( tack för färgningen! ses o hörs! kramar

Postat av: Margo

Publicerad 2009-11-17 00:23:05

Då vill jag följa med. Jag älskar gamla byggnader.Och har aldrig varit i Prag. Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela