Pancake

Igår fredagsmys - idag lördagsmys

Publicerad 2009-11-28 09:29:07 i Hemma hos mig

Lördagsmorgon och uppe med tuppen. Skönt att man la sig tidigt igår så att man känner sig utsövd fast man va uppe 8.
Hade en riktigt trevlig hemmakväll igår, poppa Ramones, hånglade,  städade, packade upp tavlor och annat som stått i påsar och skräpat sen vi flyttade in. Nu ser lilla rummet riktigt fint ut :-)
Så var vi ner till källaren och plockade upp julpyntet. I morgon ska första grejerna upp, wooohoo :-).


Julpynt, mitt bästa :-) Äääälskar fina kulor och massa glitter!

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2009-11-28 10:26:07

Ååååh! Jag vill också julpynta lite. Här firar man inte advent så det blir inte att man liksom kickstartar December här. Blir till att pynta lite när jag kommer hem från Rom. :)

Nästa år kommer jag väl go crazy på julpyntet och håva upp mängder bara för att! Haha! Puss

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela