Pancake

Dagens Shopping

Publicerad 2009-11-19 23:48:03 i Allmänt

Har jobbat sent hela veckan, så idag när jag slutade kl 16.30 så kändes det så otroligt lyxigt! Var på ett strålande humör och åkte förbi Centrum på vägen hem för att shoppa lite.
Eftersom att jag viktväktar så blev det inga kläder (dom kommer ju bara bli för stora :-)) men det blev lite annat smått och gott:


Rouge, Mascara, Eyeliner, hårspänne till mig och en ansiktsmask till Darling.



Insåg när jag var i Prag att min engelska suger, så nu ska jag styra upp det. Dagens pocket blev därför på Engelska :-)



Och till sist en blomma till köket.




 

Kommentarer

Postat av: ullis

Publicerad 2009-11-20 08:55:11

Åh får jag låna den sen? =)

Postat av: Panki

Publicerad 2009-11-20 11:02:36

Ja självklart!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-21 15:13:02

Vill också låna blomman ;)

Jag kan rekommendera Trädgårdsapoteket avsnitt 2 av 6 på SVT24 kl 18:45.

Nu har jag iofs bara sett första delen men den var bra.

Serien kommer från Eng-Leif och originaltiteln är Grow Your Own Drugs.

I första avsnittet gjorde han ansiktsmask, nyttig mat osv.

Ps. fota Roggan när han har masken :D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela