Pancake

Jag *hjärta* Morrissey

Publicerad 2009-05-19 23:28:26 i Favoriter

Morrissey- Hovet den 24:e Juni- Vem vill haka på?


Sitter och poppar Morrissey och får verkligen gåshud, så jävla bra!!!!
Han spela sist jag var på Roskilde, och jag hade verkligen sett fram mot spelningen, det va ju typ det bästa på hela festivalen. Men jävla cp som man e så gick man ju igång lite väl mycket på Tetravinet, så det lilla jag minns av den spelningen är inte ens värt att nämna. Minneslucka kan man säga. Minns att det va aaasbra och att jag träffa nån dansk snygg kille jag stod och hånglade med under konserten.
Har verkligen haft ångest över att jag typ missade den konserten!

När det är så här lerigt och man går omkring med en sopsäck över byxorna som nån typ regnkjol i flera dagar, sover äter och lever i lera och inte duschar, ja, då har man lixom inget annat val än att dricka massa öl och tetravin. Annars pallar man inte.
Men shit vad det är underbart med Roskilde! Det är verkligen på min "bästa jag gjort i livet lista" . Alla festivaler man varit på... :-)

Nu är nog dom tiderna förbi för min del. Skulle inte palla ligga i tält och leva i missär flera dagar, jag är för bekväm. Nu dricker jag inte heller längre, så då skulle jag verkligen inte palla :-) Låter allkit, men festival nykter, nä det går bort.

Som sagt, hojta till om ni vill hänga på den 24:e Juni och se Morrissey!


Bild snodd från Ticnet.se


Kommentarer

Postat av: leopardia

Publicerad 2009-05-20 00:17:13

Jag vill!

Postat av: Tess

Publicerad 2009-05-20 14:29:29

Tänk att till och med jag har varit på Roskilde och varit full 5-6 dagar i rad!!! Hahaha! Jag hade dock tur med vädret båda gångerna jag var där. Sol, sol och åter sooool!Aaaaah... memories! :)



Puss

Postat av: Panki

Publicerad 2009-05-21 15:43:26

Haha Tess- ditt gamla fyllo :-)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela