Pancake

Vilodag big time

Publicerad 2009-05-17 09:48:28 i Allmänt

Blev en solig och trevlig dag i UV igår. Massa god mat med nära och kära.


Sen blev det Robinsson och Mello hos J´los. ALltså gud villket antiklimax det var, Lukas som va min favvo åkte ur Robinsson, och så fort det var slut så slog vi över till Mello, lagom för att se Sveriges bidrag. Alltså my god va dåligt det var.
Jag gillade den när den vann i sverige, eller gillade å gillade, jag tyckte att det var ett bra bidrag att skicka. Men igår- hon sjöng ju helt illa på vissa ställen, och sen, why hade hon en vit klänning helt plötsligt? Såg fan inte klokt ut när det var en vit bakgrund till? Alltså vem kom den idén? Hela framförandet sög verkligen. Jag är förvånad att sverige fick poäng alls. Uruselt verkligen. Villket va synd, för Malena e ju verkligen duktig och låten skulle nog funkat.
Men sen blev jag iaf glad när min favvo Norge vann. Tycker verligen att den är jättebra. Man blir så glas av att höra den. Fastnade för den när jag hörde den på Radio för ett tag sen, utan att veta att det var Norges bidrag, Mutcho bra.

Idag e jag ledig och planen är att ta det lugnt. E faktiskt inte helt hundra i min tand ännu, och det tar på krafterna att inte kunna äta och tugga som vanligt, gå och vara svullen och ha huvudvärk.
Sen ska jag göra en maaaaassa hemarbete, ska fixa med min hemsida, styra upp med papper å så. Sånt tar tid, man vill ju att det ska perfekt när man lägger upp den. Mycket som ska finjusteras.
Så ska jag åka och handla i Veddesta en sväng.
Vill egentilgen ta en massage oxå, för det kommer jag inte att hinna nu i veckan. Men frågan e om jag kommer att orka ta mig iväg och göra det idag. Får se hur det blir med det.






 

Kommentarer

Postat av: Golftjejen

Publicerad 2009-05-17 10:56:26

När blir hemsidan klar? Är så nyfiken på den! Funderar på att komma ner och göra mina naglar i sommar...vill vara fin då :) Puss

Postat av: Tess

Publicerad 2009-05-17 17:41:46

Håller med om sverige's bidrag. Tänkte att det var "ok" när den gick vidare... inget jag hade valt men ändå. Men redan när hon vann i Sverige så tyckte jag att det lät lite surt ibland. Igår var det bara ett enda stort sömnpiller. Norge´s låt var dock söt och den jag hejade på. Tänk vad kul dom har i Norge denna helgen. Hehehe! Puss

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela