Pancake

Shopohollic

Publicerad 2009-05-19 22:41:01 i Allmänt

Jag är inne i ett stim. Shoppingstim. Det går inte en dag utan att jag kommer hem med påsar :-) Kläder, väskor, cremer, you name it.
Nu ska jag hejda mig lite. Köpstop månaden ut. Banne mig. Ska inte göra av med några onödiga pengar. Klart.
Med undantag saker som jag redan planert och bokat in.

Som:
Doppresent till Embla
Namnkalaspresent till Tyra
Pedikyr
Besök hos frissan
Hårfärg
Nagelfix
Busskort
Konsertbiljett
Klänning till dop och studentpartaj


Men annars ska jag göra av med NOLL kronor. 

Tror ni det funkar? Vem hakar på? 

Spara pengar is the shit :-) Heja heja heja!



 

Kommentarer

Postat av: ullis

Publicerad 2009-05-19 23:31:20

Emblaplåster :p

Postat av: Trollet

Publicerad 2009-05-20 02:55:43

Hahaha, "spara pengar"!!???!!! Det är ju liksom inga billiga grejer du har inbokat där precis... ;D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela