Pancake

Måndag igen då, suck

Publicerad 2009-05-11 12:18:58 i Allmänt

Det är något visst med Måndagar.. Suck.. Denna måndag är det grått ute, jag har sovit urdåligt, har huvudvärk för 3e dagen i rad. Jippi.

Igår bjöd jag på lite förortslunch och det va himla trevligt att få lite besök. Leopardia kom och hade med sig massa roliga paket (TACK), och Sus, E och Söta bebisen kom. Det va trevligt att umgås lite, det gör man alldeles för sällan numera. Grönsakspaj med fetaostfyllda smördegspinnar stod på menyn. 
 
Senare på kvällen blev det fruktsallad och mys med Darling:
 




Nu e planen att jag ska fixa lite jobbstuff, ta ett bad, åka till Centrum, göra ärenden och kanske hinna med en massage innan jag börjar jobba.

Ha en trevlig dag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela