Pancake

Helgo

Publicerad 2009-05-30 11:22:25 i Allmänt

Härliga helg! Jag är fortfarande ovan med att va ledig på helgerna, och jag bara ääääälskar det! Varje helg blir jag lixom som helt förvånad över hur härligt det är, och att jag faktiskt är ledig :-)
Den här helgen är det dop och namnkalas som står på schemat. Och Robinssonfinal.

Det tråkiga är att Darling är lite krasslig, och eftersom att han e kille så är han ju jäääääättesjuk, och det är jättesynd om han. Suck. Ta en treo och bit ihop kan jag tycka, men men, killar e killar :-)


Sommar sommar sommar!

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2009-05-30 18:40:53

Hahahhaa!!! Ingen sympati för Rogga där inte. ;)



Hur kommer det sig att du inte jobbar helger längre?



Puss

Postat av: LaLuna

Publicerad 2009-05-30 20:34:28

Skönt att va ledig varje helg. Ja så typiskt killar hehe. Äntligen är sommaren här, underbart!



kram

Postat av: Panki

Publicerad 2009-05-31 00:04:44

Tess: Jo men nån måtta får det ju va :-)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela