Pancake

Årsmöte

Publicerad 2009-05-12 20:59:05 i Allmänt

Ikväll var jag på årsmöte i bostadsrättsföreningen. Alltså det var helt hysteriskt.
För det första så hamnade jag och J vid samma bord som en galen kärring som bara va såååå för mycket, alltså jag var tvungen att sitta och lusläsa årsredovisningen siffra för siffra innan mötet drog igång, för annars så hade jag aldrig kunnat hålla mig från att börja asgarva, och hade jag börjat så skulle jag aldrig kunna sluta. Hon var bara så för mycket.
 Det började med att hon stormade in och gapade om att hon hade haft så bråttom till mötet så att hon ramlade i trappen, och sen höll hon låda under hela mötet kan man säga. Helt bakom flötet.
För det andra så undrar man ju vad det är för fel på folk? E folk förståndshandikappade eller bara dumma? Jag blev helt matt på hur en del bettede sig. Å nu menar jag inte att dissa dom som e handi.
Det va stunder som jag bara ville ställa mig upp och skrika; Men hallå era jävla nötter, fattar ni ingenting eller? Men jag höll mig... Det är av sånna anledningar som jag aldrig skulle villja sitta i styrelsen för tex bostadsrättsföreningen, för jag skulle aldrig ha tålamod till alla puckon.

Herre gud, blev helt matt av det här mötet. Måste slänga mig i soffan, genast,

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela