Pancake

LowClass

Publicerad 2009-03-11 23:03:26 i Allmänt

Sitter å kollar på TV. "Trebarnsmamma och hög på cannabis" på 3an.

Brittisk reality från 2007. Nicky Taylor undersöker debatten om cannabis. Den brittiska regeringen funderar på att omklassificera drogen, men undersökningar visar att unga människor är förvirrade över dess legala status samt vilka risker det innebär att använda drogen. Nicky försöker bilda sig en uppfattning om ämnet och avslöja sanningen om cannabis. Delar av programmet spelades in i Holland, där Nicky tog drogen som del i ett kontrollerat experiment för att se dess effekter - däribland hur hennes bilkörning påverkades av att köra drogpåverkad, opåverkad och med alkohol i blodet. Hon träffar även cannabisanvändare, samt följer med polisen i Amsterdam och Cambridgeshire på patrull och besöker Forensic Science Service, som jobbar med polisens tillslag av droger i England.

Alltså jag blir bara så jävla förbannad på jävla puckade pundare som sitter å snackar om att det är så bra med hasch å bla bla bla. Alla skabbiga människor i Amsterdam och England. fy fan va det är osexigt med haschslöa människor som e fula och tröga. Jag mår helt illa av att sitta och titta på dom här Haschtomtarna. Det är så LC.

Jag bodde i England ett par månader för ett par år sen, och där knarkar ju alla mer eller mindre. Chefen på baren jag jobbade brukade sitta och röka på med sina anställda efter stängning typ. Folk tyckte att jag och Princess va konstiga som bara drack alkohol. Där tog alla E när dom va ute på galej, och rökte på var å varannan dag, och tog kola när det va fredag å man va på puben. så jävla skabbigt. Men så ser ju engelskmän i allmänhet risiga ut.
När vi va i Liverpool i våras så blev tom Darling förvånad över att engelskmän verkligen va så osnygga. Tandlösa, gråa, dålig hy, och helt oklass. Det är ju för att dom röker på och dricker öl varje dag.
Nä, droger går bort.
Usch, jag blir så provocerad när jag ser sånna här program. Så får man se den här programledarkvinnan när hon röker på och vad som händer med henne, och det är så jävla pinsamt, vuxna människa beter sig som ett mongo. fy fan va jag tycker det är osnyggt.

Visst, jag ska inte mobba alla, det finns ju säkert några fina och fräscha människor i England och Holland...

Kommentarer

Postat av: leopardia

Publicerad 2009-03-11 23:44:20

okej att killen drogat, men Robbie Williams... jo, tänkte bara påminna om heta engelsmän...

Postat av: Panki

Publicerad 2009-03-12 00:15:13

Leopardia- visst, han e het. Men tänk hur han skulle ha sett ut om han inte va känd och rik. Lovar att han skulle va grå med dåliga tänder :-)

Postat av: Golftjejen

Publicerad 2009-03-12 01:35:43

hahahaha du är så rolig :)

du har rätt...och det roliga är ju att jag har träffat en engelsman :P

Postat av: leopardia

Publicerad 2009-03-12 09:10:57

Ge mig ett par timmar ska jag komma på nån afro-engelsman...

Postat av: Panki

Publicerad 2009-03-12 12:33:02

Golftjejen: Hahaha ja just ja! Haha, va kanske lite väl hatisk igår när jag skrev, men jag blev så provocerad av det där programmet hahah.

Postat av: Trollet

Publicerad 2009-03-16 09:36:09

Alltsa jag haller helt med du! Alla (naja, de flesta iaf) engelsman har verkligen helt ackliga, graa tander!

Vi ar just nu pa Koh Phangan och har roker ju precis ALLA gras! Alltsa, det bryr jag mig inte sa mycket om, men det sjuka ar att det ar flera som har sina barn med sig som dom sitter och roker infor. Vi ar helt upprorda over det! En kvinna ar dessutom svensk. Vad hander nar dom kommer hem till Sverige och ungen berattar i skolan att "mamma brukade sitta och roka nagot som luktade konstigt och som gjorde henne helt annorlunda"...?

Postat av: Panki

Publicerad 2009-03-16 21:15:47

Trollet:

Mmm, härlig Mamma. Suck.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela