Pancake

skrutto

Publicerad 2009-03-26 12:26:31 i Allmänt

blä blä.
E trött på att jobba... Det optimala skulle vara att jag vann 50 000:- i månaden i 25 år. Då skulle allt va perfekt ju :-)
Alltså jag har alltid haft hög arbetsmoral, jobbat hårt. Jag har jobbat sen jag va typ 16, började med att jobba extra på helger och lov. Sen har jag jobbat å jobbat.  Alltid försökt att jobba så mycket som möjligt. Pengar pengar pengar. Jobba 217 timmar i månaden, nemas problemas, pengar e kul.
Suck. Men nu är jag trött på att jobba... Känner att jag har noll inspiration. E bara trött. Suck.
Skulle behöva en låååång paus.
Blä blä blä.
Känner mig trött, sliten och krasslig. Förut fick jag veckans ros på jobbet för att jag inte varit sjuk och hemma från jobbet på ett helt år. Nu e jag sjuk jämt känns det som. Jävla skruttig man e.


Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2009-03-26 21:36:05

Stackars dig! Det är vintern, mörkret, flytten och slitet som tar ut sin rätt! Man kan inte vara på topp jämt även om det är då man mår som bäst! Kraft och kärlek till dig från mig!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela