Pancake

Måndag igen

Publicerad 2009-03-09 11:58:51 i Allmänt

Vart tog helgen vägen?? Gud så fort tiden går när man har roligt! Tur att man e ledig idag oxå :-)

Helgen har bestått av:
Bio: "Taken"- En riktigt BRA film, jag kan verkligen rekomendera den!
Fika: Hos Ida- Kul att se hur hon har det i nya lägenheten, och gott med den årliga semlan :-)
Hemmafix: Tvättat och städat
Andra Chansen: Tog med en TacoPaj till J´lo och kolla andra chansen och sen film.
IKEA: på en söndag går ju egentligen bort, men men, nu blev d så. Åkte med Perry & V, shoppa Garderob, Akvariebänk, skrivbord, stol, krukor. Blev massa grejer, men ändå inte så dyrt- Me like Ikea :-)

Idag blir det mjukisbrallor för hela slanten, ska åka och storhandla lite mat med Lo & Äventyra, sen ska jag städa och fixa massa hemma.

Igår var det exakt 5 år sen min fina mamma gick bort. Gud va tiden går fort och allt förändras. Jag är inte alls samma person som jag var när hon levde. Och när hon dog trodde jag verkligen att livet var över, att jag aldrig skulle må bra igen. Men märkligt nog så går livet vidare... Så kan det gå.

Idag därimot så fyller världens bästa FIA år! Hipp hipp HURRA! Längtar tills hon kommer hem från sin resa, jag saknar henne :-( Som tur är får jag massa fina kort från hennes resa, då blir jag mutcho glad!

Kommentarer

Postat av: leopardia

Publicerad 2009-03-09 15:29:54

Tänkte på din mamma här i veckan. Det känns fortfarande lika ofattbart. Men du är stark och du är bäst. Puss.

Postat av: pella

Publicerad 2009-03-09 15:34:33

Aha du bloggar här med :) läser alltid dina inlägg på nagelforum :) ja ikea me like too jag köpte allt till salongen där för en rimlig summa!!! pella

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela