Pancake

Lilla ObsBarnet

Publicerad 2009-03-16 23:00:55 i Allmänt

Det är så härligt att vara ledig en måndag, man slipper lixom måndagsångesten :-)
Anledningen till min ledighet idag är att jag va hos tandläkaren i morse, och eftersom att jag är ett obsBarn och inte kan rotfylla utan lugnande innan så måste jag ta ledigt hela dagen. Förra gången verkligen totaldäckade jag hos tandläkaren, så idag hade dom sänkt dosen lite, så jag sov bara litegrann i tandläkarstolen. Man blir bra seg sen hela dagen. Men men, det gick ju bra, nu har jag bara två eller tre gånger kvar, sen e jag klar :-) 

Har lallat runt i osminkad mjukiskläder hela dagen, fixat hemma, ätit middag med svärmor och lo+barn, fikat och bara softat.  Fan va skönt det är ibland.

Nu vill jag ha:
Sol
Värme
Choklad

Kommentarer

Postat av: Buggis

Publicerad 2009-03-17 11:45:22

Stackars stackars Pancake.

Bara jag som kan somna hos tandläkaren verkar det som.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela