Pancake

Lista

Publicerad 2009-06-13 16:22:35 i Lista

Hittade den här lilla listan på nån blogg jag glömt vad den hette...:

Om du skulle vinna många miljoner på lotto, vad skulle du köpa?
Tänkte faktiskt på det igår när jag såg reklam för att man kunde vinna 115 miljoner på Lotto. Då funderade jag verkligen på vad jag skulle göra. Vi trivs ju verkligen så himla bra där vi bor, så egentligen vill man ju inte flytta just nu, men det lutar ändå åt att jag skulle köpa ett fint hus. Satt å kolla hemnet i morse på 15 000 000 villorna, hittade en del fina hus faktiskt.
Så skulle jag resa massa, och då unna mig första klass och 5 stjärniga hotell. Å självklart skulle jag bjuda med mig vänner å familj på massa sköna resor.
Så skulle jag fortsätta jobba och bygga upp mitt företag, men jag skulle unna mig att jobba mindre.
Skulle definitivt ha städhjälp hemma.
Så skulle jag se till att R tog körkort, och så skulle jag köpa en varsin fin bil till oss :-)
Sen skulle jag nog leva som vanligt.
Jag skulle starta nån fond för nåt gott ändamål oxå.

Vilken svordom använder du mest? Fan

Tittade du på tecknat när du var liten?
Ja gud ja! Nu med- älskar Simpan

Hur många syskon har du?
En halvsyster som jag inte har så bra kontakt med

Vill du just nu ha någon tatuering eller piercing?
Jag vill ha en tatuering på min högra arm. Har en plan, ska bara komma till skott.

Vad har du för väder just nu?
Det regnar. Det är ganska mysigt att va ledig och va hemma och dricka the och fluffa runt i myskläder

Vad åt du till lunch senast?
Igår blev det en tacotallrik i ett köpcentrum i Norrköping

Kan du vissla?
Javisst, nemas problemas

Vilken film kan du alla replikerna till?
En fisk som heter Wanda

Hur många stolar står kring ditt köksbord?
Fyra.

Har du en stationär eller bärbar dator?
Både och.

Vilket var ditt favoritämne i skolan?
Bild

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
allt händer av en anledning, det som inte dödar stärker

Får du dåligt samvete efter att ha ätit kött?
Nix pix

Har du åkt moped någon gång?
Den enda gången jag har åkt faktiskt är i Thailand. Vi skulle bo på nåt ställe i skogen och blev avsläppta vid vägen och  hämtade av en kille på moppe.
Han som körde hade sin hund i knät, jag hade min 25litersryggsäck på mig, handväska och en annan väska. Han körde på vägen genom skogen som kanske inte va helt jämn och fin väg.
Men det gick ju bra.

Vad lyssnar du på nu?
Nåt på TV´n i vardagsrummet

Kommentarer

Postat av: Barbamorsan

Publicerad 2009-06-15 22:25:59

Kul att läsa sådant här :)

Vet du du som gillar naglar, jag var inne på nagelforum, där fanns en tävling i vilken man röstar på olika bidrag. Jag valde bidrag 2 som min nummer ett, klart snyggast! Hihi okej, vet att du vet, var inne hos Leopardia :)

Postat av: Panki

Publicerad 2009-06-19 10:58:39

Baraba:

Hihi tack :-)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela