Pancake

Vem släckte lampan och öppnade himlen?

Publicerad 2009-07-04 16:54:06 i Allmänt

Planen idag var egentligen att åka å bada med Pixler, men vädret kändes väl inte helt 100, så vi la ner dom planerna. Tur var väl det, för nu är det mörkt ute och regnar jättejättemycket.

Fick iaf någon soltimme, så jag passa på att ta ut datorn och sätta mig på ballen å sola lite medans jag uppdaterade mig i internetvärlden. Så jäkla nice!
Poppade massa Depeche mode oxå, som tröst för att jag inte såg dom live i Arvika.

Man vill ju inte sitta inne framför datorn när solen skiner, så tricket är att ta ut den till solen.


Älskar mitt liv... Nästan lika nice som när man låg i hängmattan i Thailand och softa.

Man vill ju inte fläka ut bröna i bloggen, men ni får en liten glimt av min nya fina bikini :-) Älskar den, den har massa paljetter på oxå som inte syns på bilden.


Planen för resten av dagen är att gå och köpa massa lördagsgodis som jag tänker unna mig efter en hälsosam vecka. Sen ska jag bara göra ingenting, kolla på tv, poppa bra musik, fixa och fnula lite här hemma, drömma om min salong jag vill öppna...
Men jag e inte bara ett slöo, jag har fixat disken, damsugit skurat och städat massa faktiskt. Så jag e värd en soft kväll med tv å godis :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela