Pancake

Bajs i mun?

Publicerad 2009-07-17 09:00:36 i Allmänt

Morgonstund har guld i mun... Eller kanske inte... Min tand spökar igen, så jag e ganska sur över det. Och rädd att det inte går att få ordning på den där jävla tanden!

Ett tips till er lite yngre persnoner, eller till alla för den delen:
Gå regelbundet till tandläkaren och kolla era tänder! Oavsett om ni e rädda eller om det kostar massa pengar!
Fan va jag e ledsen att jag slarvat med det. Jag fick nån knäpp för ett par år sedan, jag fick en ångestattack när jag låg i tandläkarstolen, och efter det så blev jag rädd att gå till tandläkaren. Det kom helt plötsligt från ingenstans. Så jag gick inte på många år, och det får man sota för nu, Big tajmo. Suck.

I natt vaknade jag av att min mobil pep, och halvsovandes tittade jag på den och såg att det var från en vän. Men jag va inne i drömmarnas värld och tänkte, Hm, e jag smart nu så spar jag sms:et och öppnar det i morgonbitti, då blir jag glad när jag vaknar...zzzz... så somna jag om på en halv microsekund. Så drömde jag sen resten av natten om min vän. Så när jag sen klev upp och läste sms:et så blev jag så arg på mig själv att jag inte kollade inatt. Min fina vän va ledsen, usch. Fan va puckad man e, men inte lätt att va smart när man halvsover å tänker konstigt.

När jag pratar med henne idag sen ska jag ge henne maaaaassa kärlek.

Usch, saker kan förändras så fort, den sista tiden tycker jag att det hänt så himla mycket tråkigheter, det har varit bilolyckor, dåliga förhållanden, massa skit och ledsamheter. Blä.
Jag är verkligen otroligt tacksam över att jag har det så bra, och att jag verkligen mår bra i mitt liv. Kan säga såhär, mitt liv har inte direkt varit nån dans på rosor, och det är först NU verkligen som jag känner att jag är tillfreds med mitt liv. Jag mår bra, jag har inget som stör min lycka. I hela mitt liv har det alltid varit nån skit som stört. Men inte nu. Jag e lycklig. Det är därför jag e så nöjd med mitt svenssonliv i förorten, jag bara njuter av lugnet, jag e inte intresserad av massa annat just nu, jag e nöjd med att ha lugnt å skönt och enkelt helt enkelt.

Kärlek å kraft till ER från mig. Puss å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela