Pancake

Lite flummiga söndagstakar bara

Publicerad 2009-07-12 12:33:34 i Allmänt

Alltså det här med Michael Jackson... Sitter å poppar massa gamla låtar och en sak slår mig. När han e på Scen och i sina videos så e han ju så jäkla cool och e lite sådär matcho och kör värsta sexy style lixom. Tom att han kan va lite het ibland.
 Men sen privat så har han ju framstått som så himla mesig, sådär försynt och mesig helt enkelt.
Man har inte alls sett honom som en sexuell varelse lixom, som när han va tillsammans med übersnygga Lisa Marie Presley så undrade man ju verkligen hur det gick till och om det verkigen va så att dom hade en sexuell relation. Just för att han va så strage privat. Han framstod privat som helt asexuell.



Jag har alltid tyckt att han har varit freakig som person, en jättebra artist men som privatperson inte helt 100. Såg nåt program med han där han satt i ett träd och yra om att man skulle släppa fram barnet i sig, och att det inte alls va konstigt att villja klättra i träd när man va vuxen. Å när han satt där i trädet med sin MJ outfit och snackade med sin pipiga röst så undrade man ju verkligen hur det stod till egentligen med den där mäniskan...

Men visst, alla människor e ju olika och tur är väl det.

Bra musik gjorde han ju iaf.

Kommentarer

Postat av: Golftjejen

Publicerad 2009-07-13 01:11:30

Jag var helt kär i honom ett tag där haha :) hade tom en plansch uppe i taket så jag kunde se honom när jag vaknade och när jag gick och la mig haha!!

Han var heeet ett tag faktiskt...men som du säger så var han det på scenen...utanför var han lite udda..

Men jag älskade hans musik...och dans! Shit alltså!



Nähä nu ska jag inte skriva mera novell och gå och lägga mig hahaha Puss!!

Postat av: Golftjejen

Publicerad 2009-07-13 01:11:39

Jag var helt kär i honom ett tag där haha :) hade tom en plansch uppe i taket så jag kunde se honom när jag vaknade och när jag gick och la mig haha!!

Han var heeet ett tag faktiskt...men som du säger så var han det på scenen...utanför var han lite udda..

Men jag älskade hans musik...och dans! Shit alltså!



Nähä nu ska jag inte skriva mera novell och gå och lägga mig hahaha Puss!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela