Pancake

En soft dag i förorten

Publicerad 2009-07-22 21:37:36 i Allmänt

Åh vad det är nice att vara ledig såhär en dag mitt i veckan! Det är så lungt och skönt överallt, för alla jobbar. Det är som när man e vaken mitt i natten, det är oxå lugnt och skönt...

I dag var det record, vaknade av att det ringde på dörren, så jag masade mig upp, tött som en gnu, och där stod JohnnyBoy och såg glad ut. Då va klockan lixom 11.30, alltså halv tolv!! Kan inte ens minnas när jag sov så länge sist!
Blev kaffe och sen ballkonghäng, mycket trevligt.
Sen gled jag över till J´Los där jag sola på deras balle, lekte med gudsonen och sen blev det god middag där. Mikket trevligt.

Love my Balle:
 









 

Kommentarer

Postat av: Margo

Publicerad 2009-07-24 16:48:08

oj va fina alla blommorna har blivit. rena oasen på din balle

Postat av: N.

Publicerad 2009-07-24 19:38:20

your balle looks very najs :-)

Postat av: leopardia

Publicerad 2009-07-24 20:06:45

Dog basilikan?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela