Pancake

Fikapaus

Publicerad 2009-01-29 19:01:05 i Allmänt

Jaha ja. Jag håller på att packa ihop här hemma. Går väl sådääär kan man säga. Det är ju så mycket så jag blir helt matt. Usch vad jag är dålig på sånt här. Problemet e inte direkt att jag e slö, utan att jag inte har nån vidare energi... E helt enkelt så jäkla trött. Men men, jag ska inte sitta här å gnälla. Jag har det ändå ganska bra, nu dricker jag Kaffe och äter choklad. Tänkte att jag skulle bli pigg :-)
 Dricker Kaffe ur tandborstmuggen eftersom jag packat ner allt porslin.
Det hade varit såååå mycket lättare att packa och fixa om man hade haft en stereo nu så man kunde packa och poppa. Men den e inte här så jag får packa till TV´n. Lite vin skulle inte heller sitta helt fel nu faktiskt. Eller en rejäl fylla efter all flytt och renovering skulle inte heller va fel. Men sånt har jag ju slutat med, så var det bra med det.
Nä, kärlek och hångel efter allt ska jag satsa på. Mutcho.
Så ska jag satsa på mina vänner, dom har jag försummat en del sista året.
Kärlek vänner och familj is the shit helt enkelt.
Puss å hej

Kommentarer

Postat av: Golftjejen

Publicerad 2009-01-29 20:13:15

Vad du är gullig! Jag har lite svackor ibland bara...svårt att ta sig ur dom ibland :(

men nu är jag i Stockholm på utbildning med jobbet, det är skoj!

Kul att ni äntligen ska få flytta in, ni har varit sååå duktiga med renoveringen!

Puss puss

Postat av: leopardia

Publicerad 2009-01-29 21:13:03

du är duktig du! själv är jag mest bara trött... puss.

Postat av: LaLuna

Publicerad 2009-02-01 11:46:56

Ja det är asjobbbigt att packa och hålla på. Men tänk vad skönt när det är klart..Du är cool..och en fylla kan du väl kosta på dig efter allt slit.

kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela