Pancake

Tröttmössa

Publicerad 2009-02-05 20:23:28 i Allmänt

Nu e man flyttad och helt färdig och har noll energi eller kraft alls kvar. Känns såååå skönt att äntligen bo i nya lägenheten! Känns så rätt, kommer inte sakna gamla lägenheten ett dugg!!! Jag är otroligt glad att mitt finaste va lite "på" när jag tvekade när han kom med lägenhetsförslaget från början.
Nu ska jag hem, ta ett premiär Bad, poppa lite musik och bara varva ner. Så bara måste jag hitta min sminkväska bland alla kartonger och grejer, för nu e jag trött på att gå osminkad och se ut som en mupp :-)

Tack alla som hjälpt till med lägenhet å flytt! Ni e guld!

Kommentarer

Postat av: leopardia

Publicerad 2009-02-05 21:20:58

Darn! Jag får alltså vara nöjd med att vara silver...

Postat av: Tess

Publicerad 2009-02-06 09:11:46

Du är sjukt vacker även osminkad!

Postat av: LaLuna

Publicerad 2009-02-06 19:18:15

tack så mycket för dina kommentarer i min blogg, de värmer ska du veta.

kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela