Pancake

Äääääntligen!

Publicerad 2009-02-25 08:29:07 i Allmänt

Åh va härligt med kärlek i kungahuset!!! Äntligen ska dom gifta sg!!! Hela dagen igår var man ju helt glad! Jag e ju en kungahusnörd, så nästan att man fick en tår i ögat igår! Hade jag inte kört diet hade jag köpt med en tårta hem och bjudit Darling och J´lo på, klart man ska fira lixom! Men men, ingen tårta blev det, och eftersom att man inte dricker alkohol så korkade jag inte upp nån champagne heller :-(, annars hade det ju varit klockrent med tårta och champagne en dag som denna!  Men Lo bjöd på äppelpaj och kaffe, så det blev lite kalas ändå när man kom hem, även om jag inte åt paj :-)

Såg den här videon när kungen berättar om förlovningen, och jag måste säga att det är så jäkla märkligt att Silvia sitter och ser skitstel ut, håller nåt tal om att hon e glad för viktorias skull bla bla bla, och hon sitter med en fusklapp till talet som hon tittar ner på hela tiden. Alltså, hon är Mamma, hennes dotter ska gifta sig, och hon måste ju vara en bra talare, hur kommer det sig att hon inte bara kan tala ur hjärtat??? Jätte jättemärkligt!! Den enda som såg jätteglad och lycklig ut var Viktoria, hon verkligen strålade!! Man kan ju förstå att Daniel såg lite stel ut, han e ju inte van att sitta och prata med svenska olket direkt... Nä, kungen och drottningen borde slappna av och va glada över att deras dotter är en sån bra prinsessa och att hon har träffat en sån trevlig kille och att dom e kära och lyckliga. Dom borde sluta sura över att han inte är "fin" nog.


Bild lånad från expressen.se


 

Kommentarer

Postat av: Golftjejen

Publicerad 2009-02-26 23:54:18

Haha det är väl typ du å jag som är glada över detta? ;)

Puss

Postat av: Trollet

Publicerad 2009-03-02 10:39:34

Hjalp, jag blir nastan radd for dig nu, lite val overentusiastisk va? ;)

Fast jag tycker ocksa att det ar kul att dom ska gifta sig, pa tiden liksom. Plus att det ska bli skont att slippa allt tjat om "nar ska dom gifta sig?" och "kungen motsatter sig ett brollop" osv osv.

Fast det ar klart, nu kommer val snart tjatet om nar det kommer nan unge.... suck...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela