Pancake

Vit jul?

Publicerad 2009-12-16 09:02:50 i Semester

Wiiii det är massa snö ute, och snart är det jul :-) Häääärligt!


Fina julgranen som är ännu finare i verkligheten!

Helgen som kommer är tydligen helt fullbokad. Jag trode att jag skulle få en lugn och skön helg, en helg då jag bara skulle fluffa runt här hemma, och baka julgodis typ. Sen tänkte jag efter igår och insåg att det inte alls skulle bli så. Jag ska jobba, tvätta, gå på 20års kalas, gå på 1års kalas, göra julgodis, slå in alla julisar, fixa det sista inför jul och fika med S. Phu. Och jag som älskar att ha tomt i min kalender...

Nu ska jag kila iväg med Lo och köpa all mat till jul, tjingeling på Er!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela