Pancake

Sjuk och smider planer

Publicerad 2009-12-29 14:15:50 i Hemma hos mig

Det här är min Pose idag:


Soffläge. Här ligger jag och kollar på Glamour influffad under duntäcket:-)

Det går icke att fira jul med den här familjen utan att bli sjuk, jag är förkyld, näsan rinner, hostar och har feber till och från. Har varit ett par dagar nu, och idag är Darling dålig oxå. Men även massa andra familjemedelmmar tydligen...

Tillbringar som sagt dagen i soffan idag och funderar på vad man ska ha för planer 2010. Jag älskar nyår, jag gillar att det gamla åter tar slut och att det nya börjar. Man börjar om lite, nya friska tag lixom. Sen tycker jag att det är bra att ha lite planer, för annars rinner tiden bara iväg och man bara glider runt. Bättre och ha en plan och att jobba på att få ett bra år!
Ska fundera lite till och sen dela med mig av mina planer :-)

Vad har Ni flör planer? Tell me :-)

Kommentarer

Postat av: tess

Publicerad 2009-12-30 09:42:05

Mina planer för 2010:



Åka till Sverige på semester 27 jan-10Feb

Söka in på en utbildning i Gbg

Bli kallad på intervju för utbildningen i Maj

Flytta hem i mitten av Augusti

Börja utbildningen alt. nytt jobb i Aug/Sept

Fixa iordning bostaden i Sverige

Åka någonstans på semester runt min födelsedag

Jul och Nyår i Sverige



Nått sånt?



Hade gärna rest mer men 2010 handlar mer om att ytterligare en gång "boa in sig".



Kärlek!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela