Pancake

oj då

Publicerad 2009-12-22 22:59:38 i Allmänt

Men gud va hände? Jag trode jag hade läget under kontroll inför julen? Nu inser jag ju att, shit:

*Jag ligger efter big tajmo med julgodiset

*Har noll koll på vad som behöver handlas hem

*När ska man hinna städa? (I morgonkväll vill man ju uppesitta mysa och inte stå och skura golven)

*Jag vet inte vad jag ska ha på mig? Jag hade ju kanske velat ha nåt nytt att ha på mig. Och så brukar gilla att köpa nya julunderkläder varje år, men tydligen inte i år...

*När ska jag hinna köpa strumbyxor? 

Hur gick det här till? 



 

Kommentarer

Postat av: tess

Publicerad 2009-12-23 09:03:10

I-landsproblem!!! Hahaha!

God Jul vännen och kärlek till dig!



Hälsa Rogga och alla andra från mig!



PUSS

Postat av: LaLuna

Publicerad 2009-12-24 06:25:09

Lätt hänt..brukar också vara ute i sista minuten men i år gick det rätt smärtfritt.



God Jul på dig!

Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela