Pancake

Man behöver ju inte överdriva...

Publicerad 2009-12-16 21:40:00 i Allmänt

Alltså den här Tiger Woods historien... Suck vad trött man blir! Visst, killen är ett pucko och en usel äkta man, men va fan, hur kan det vara så jäkla intressant för hela världen???
Låt dom vara ifred!
Han är en väldigt duktig och känd idrottsman, men mer än så är det ju inte, han är bara människa, och hans otrohet borde bara han och hans fru bry sig om, inget nån annan ska bry sig om egentligen. Ok, visst, nära och kära kan väl få byr sig och ha åsikter oxå, men thats it. Nån jävla måtta får det ju vara!

Idag har jag julstökat och fixat massa klappar och presenter. Jag tycker lite sådär att man inte ska överdriva på julen, julklappar i all ära, men någonstans är det ju tanken som räknas. I min lilla familj köper vi inga dyra klappar, och det känns så himla bra. På julafton har vi lottat, så alla får en varsin person att köpa en 100 kronors klapp till. I år ska jag ge min svägerska E en julis. Sen får ju alla barnen nån klapp oxå. Sen blir det väl nån mer hit och dit, men som sagt, lagom nivå.


Så här söt var Tyra när vi handlade julmat i morse.

Det är så svårt att önska sig något, jag tycker ju lixom att jag har allt jag vill ha... Darling har frågat och frågat och tillslut har jag önskat mig Muse´s senaste, en skiva med Kent covers vad den nu hette,  en Kentbox, Kentbiljett och en helkväll med middag och bowling. Kentboxen vet jag att han tycker är onödig för att den innehåller skivor jag redan har, Kentbiljetterna är slutsålda, bowlinghistorien tror jag inte han styr upp, så jag skulle tippa på att jag får en skiva med Muse eller en skiva med sköna jazzinspirearade Kentcovers. Den som lever får se...
Jag har köpt 3 fina saker till honom som jag tror han kommer att uppskatta, men kan ju inte skriva det här, ifall han får för sig att kika in på lilla bloggen.

Kommentarer

Postat av: tess

Publicerad 2009-12-17 12:59:07

Jag håller med om att man inte skall överdriva med julklapparna (haha... säger jag som alltid förköper mig till mina partners...och tvärtom)! ;) Sen tycker jag dock helt ärligt att julklappar är viktigast för barnen. I lagom mängd. Vuxna kan göra precis så som ni gör... att man liksom har "Secret Santa"-stuk på det och drar ett namn man skall ge en klapp för 100 kr till. Jättebra idé! :)



Puss Puss



Ps... förörigt så är jag en som gottar mig i Tiger Woods historien. Jeeeez! Det var bara så otippat liksom. Its always the quiet ones!

Postat av: Golftjejen

Publicerad 2009-12-18 20:42:44

Jag måste få hålla med båda. Sååå otippat att han gjorde en sån här grej. När det först kom ut så sa jag, nä det kan absolut inte vara sant. Hans far har uppfostrat honom bättre än så här!!

Men...gud så fel jag hade! Men nu tycker jag bara synd om Elin och hoppas att folk kan lämna dom ifred! Det här är fruktansvärt!

Postat av: Panki

Publicerad 2009-12-19 11:33:47

Jo visst var det otippat, och man tycker ju såklart synd om Elin, men nån måtta får det ju vara med mesiaintresset!

Sen tror jag det är nåt med killar, nåt i deras gener... Dom måste fortsätta jaga fast dom är upptagna. (Såklart gäller det inte alla killar, men ni fattar...)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela