Pancake

MADONNA

Publicerad 2009-08-15 22:44:55 i Semester

Förra helgen var jag och min kompis A i Göteborg för att se Madonna. Vi hade en trevlig helg med både sol och regn.
 
Åkte ner på lördag morgon. Åkte i ett gammalt tåg som såg allt annat än flashigt ut:

Det var dessutom lite knas med tåget, lokföraren var ute och meckade med loket vid ett par tillfällen.

Fiffig som jag e så hade jag med mig kaffe:


När vi kom ner var det helt underbart, det va sol och hela göteborg hade Madonnafeber!Vi gick på toa på centralstationen, och där poppade dom Madonna lixom.
Så jäkla nice!



Jag älskar Göteborg, det är en sån himla trevlig stad. Jag skulle lätt tänka mig att bo där.

Vi åkte och sa hej till dom vi skulle bo hos, sen tog vi bussen tillbaka till stan och glassa runt, åt middag och sög i oss av den härliga atmosfären.

Söndagen var ju inte lika kul väder, men men, inte mycket man kan göra åt det... Vi begav oss in till stan och tillbringade dagen med att hänga i köpcentrum å shoppa. Jag shoppa bla ett fint halsband:


Sen åkte vi hem och fixa till oss inför kvällens konsert, tog bussen tillbaka in till stan, åt middag, körde lite barhäng på ett nice ställe som körde Madonna på högsta volym.

På väg till Ullevi va himlen mörk och det regnade, men rutinerad gammal festivalare som man är så är man ju alltid förberedd:


Vi hade bra platser och var på plats 10 min innan hon körde igång


Sen var det 2 timmar party och inte en droppe regn! Jag tyckte det va skitbra, ok, i början lite nya låtar, det va väl sådär, men sen, fan va bra det va! Riktigt bra mixat med alla gamla låtar, och så jävla bra dom sista låtarna med lite house/techno vibbar. 

Jag ville aldrig sluta dansa. Riktigt riktigt bra

Kommentarer

Postat av: Leia

Publicerad 2009-08-16 04:28:23

Avundsjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-16 13:52:27

Nu kör jag igång en tävling i samarbete med Stellakei.

Där du kan vinna en par snygga solglasögon =)

Till ett värde av 699:-



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-solglasogon.html



Var gärna med

Kram//M

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela