Pancake

Helt plötsligt var det fredag igen :-)

Publicerad 2009-08-21 20:01:51 i Allmänt

Jag har verkligen tröttnat på min tandinflamationsbajs.  Och jag har tröttnat på mig själv som pratar om det och ojjar mig , men fan, lätt att inte göra det när det påverkar ens liv så mycket och man har så ont och blir så dålig.
 Men nu har jag lessnat. Nu skiter jag i den där jävla tanden. Den kan bråka med mig så mycket den vill, jag tänker inte bry mig. Jag tänker ignorera totalt. Den ska inte vinna. Om det vill göra ont, fine, gör det.
Nu har jag just (igår) avslutat min hm... vad blir det, 4:e penicillinkur, och den ger sig inte, det är fortfarande inflamerat, det bultar och jag är svullen och har huvudvärk. 
Nu kör jag Pronaxen i helgen och det får fan räcka, jag vägrar gå med på det här nåt mer. Nu gör jag slut med tanden och tänker som sagt ignorera.
Klart. 

Jag ska köra juice och kärlekskuren ist blandat med positiva tankar. Tror det är bättre.

På tal om positiva saker, jag var i Norrtälje i går och hälsade på en Nagelkompis som har salong där, och jag hade en sån fantastiskt trevlig dag, solen sken och Norrtälje är ju sååå mysigt. Och min vän är en sån härlig tjej, så när jag åkte därifrån så kände jag verkligen att jag hade fyllt på med positiv energi så att det knappt får plats mer i lagret. Kan behövas i dessa tider då vänner till höger och vänster har det jobbigt. Då kan man dela med sig till dom :-)

Nu e det dax för Fredagsmys, herrå!

 

Kommentarer

Postat av: Natalie

Publicerad 2009-08-21 21:06:42

Hej där! Jag hörde att du hade haft svårt med acne ett tag?( läste på en annan tjejs blogg ) Läste att du hade användt Rouccutanen eller hur det nu stavas, funkade den? Ska prova den, för jag mår jätte dåligt över min acne själv. Puss!

Postat av: Natalie

Publicerad 2009-08-21 23:40:58

Tack så jätte mycket för svaret! Är det sant att man blir jätte torr, överallt?

Postat av: Natalie

Publicerad 2009-08-22 17:20:20

Okej! Då förstår jag att läppsylet kommer att bli min bästavän framöver! Jag tror nog att det är värt besväret.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela