Pancake

Hälsotider

Publicerad 2009-08-16 22:00:56 i Allmänt

Min senaste investering är en Juicekille.
En Råsaftcentrifug så att jag kan göra egna nyttiga hälsojuicer! Jag har länge velat ha en, och i helgen slog jag till när MediaMarkt hade 30% rea på hushållskillarna.

Nu på kvällskvisten har jag sippat på en härlig morotsjuice. Körde bara morötter, men man kan ju hotta upp den med äpple, apelsin U name it. Det roliga är att man verkligen kan mixa så otroligt mycket med både frukt och grönsaker! Man får prova sig fram helt enkelt.

Men som sagt, ikväll blev det bara morötter:


Tadaaa:



Juicerna man gör blir ganska mättande, och extremt nyttiga. Å sånt gillar vi ju nu när höstbanteriet drar igång!

Kommentarer

Postat av: N.

Publicerad 2009-08-17 20:51:49

Jag fick en sån i morsdagspresent av min man och jag älskar den! Så jävla gott!

Har dock världens halsbränna nu så jag ligger lite lågt med juicandet just nu :-(

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela