Pancake

Fredagsmyyys

Publicerad 2009-08-14 20:10:02 i Hemma hos mig

Äntligen helg! Phu, villken vecka!


Men nu är det helg och jag är ledig 2 dagar. 2 dagar då jag inte ska göra annat än vad som faller mig in...
Började ledigheten nu när jag kom hem med att vädra och städa bort alla dumma baciller, bytt lakanen, vädrat alla sängkläder och alla soffkuddar, och slängt massa filtar och kläder i tvättkorgen. No more kräkbaciller!

Så köpte jag med mig ett par väldoftande liljor, det är det som är vardagslyx, att köpa med sig fina blommor hem en regning fredag!


Nu ska jag ta ett långt och skönt bad, tvätta håret med mitt nya och sinnessjukt dyra shampo och balsam, och kanske gör en inpackning oxå... Det är oxå vardagslyx- dyra hårprodukter.

Efter bader ska jag krypa upp i soffan och ta en kopp the och äta middag- blåbärssoppa. Har levt på det nu ett par dagar...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela