Pancake

Dagens bästa- so far

Publicerad 2009-08-15 11:01:30 i Dagens Bästa

Ååå vad livet är härligt... Har just ätit frukost med Darling. The, blåbärssoppa rostad smörgås och ett ägg. Så jäkla gott var det. Så skiner solen ute, blå himmel med lite kyla i luften. Det är tyst och lungt ute på gården. Balkongen står öppen och släpper in luft...
Det här var den bästa morgonen på evigheter. No stress, bara mys.
Man blir så enormt tacksam över livet och att man kan glädjas över så vardagliga saker.

Nu långpromenad med Lo+Barn till MediaMarkt och kolla in rean. Kanske köper en Juicekille.

Ha en trevlig dag nu alla söta människor!

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2009-08-16 09:03:39

Vad härligt!!! :) Imorgon är det jag och Kev som har frulle ihope. Vi är ju aldrig lediga ihop (skojar inte... jag jobbar må-fre och han tors-sön), men imorgon har jag tagit ledigt och då skall jag göra mysfrukost! :) Sedan hoppas jag att vädret är sådär förhöstigt mysigt att vi kan ta en sval promme upp på kullarna med hunden. :) läääängtar! Puss

Postat av: Panki

Publicerad 2009-08-16 14:43:45

Tess: Hoppas ni får en mysig frukost ihop! Det gör dagen lite roligare!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela