Pancake

Nostalgi...

Publicerad 2009-04-26 03:26:06 i Favoriter

Sitter framför datorn och poppar Broder Daniel Kent och massa annat bra.
Alltså shit va man har massa minnen till det här... Jag känner att jag skulle kunna börja gråta bara för att jag blir så berörd, inte för att jag e ledsen, men för att man minns så mycket från förr...

Kent- Musik non stop- Nyår i vällingby hos Max, sen vidare till solna på fest med Ann, råkade spontanhångla lite lätt med en krogbekant, sen hem och hetsringde mitt ragg Pierre, han kom med taxi och Ann fick sova på soffan...

Kent- Om du var här- Spelning på Palladium, hade slutat röka, men va så glad och uppfylld av konserten så jag rökte en cig i baren och njöt av livet. Jag var där själv.

Yvonne- Morden Love- I början av min bingokarriär, jobbet va en fest, alla va ute jämt, vi hade skitkul jag bodde med Leia och vi hade massa hyss för oss. Va på min första Yvonnespelning i gamla stan, jag va själv, hade så jäkla kul, sen åkte jag hem till Tommy mitt gamla ragg och sov i Duvbo.

Gud, jag ka sitta här hela natten och bara poppa och minnas.... Ge mig en flaska rött och ett paket cig tack!

Gud va man inte lever samma liv nu.. Känns rätt så avlägset allt... Musik vin vänner och hångel... Alltså såklart man har vänner och hångel nu oxå, men inte på samma sätt... Lite trist... Men ändå, jag e nöjd med mitt liv nu som det är, det är inte det, men ändå... Fan va man hade kul....

Sitter å kollar på You Tube, Yvonne Hultsfred 2001... Får helt ont i magen...




Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2009-04-26 11:44:00

Hahahaa!! Det är bra att nostalgitrippa lite ibland! :) Jag brukar dock aldrig få en större längtan tillbaka.. jag brukar även minnas att man brukade känna sig så lost och missförståd då och jag trivs hundra gånger bättre med mig själv och det livet jag har idag än vad jag gjorde då! :)

Att vara vuxen is the shit!!!! Jag verkligen älskar det! Hahahahaaa!!! Puss

Postat av: Panki

Publicerad 2009-04-26 22:22:46

Tess, du har helt rätt :-)Så e d ju verkligen.

Postat av: Panki

Publicerad 2009-04-26 22:27:53

Tess, du har ju helt rätt. Så är det ju verkligen.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela