Pancake

Ingen vidare diet idag va?

Publicerad 2009-04-25 21:54:25 i Allmänt

Gäsp. För att ni ska förstå hur trött jag har varit ikväll, så kan jag säga såhär:
Jag kom hem efter att ha jobbat Naglar & Bingo. Däcka i soffan under duntäcket, satte kl på 20.00 för att inte missa Robinson, och lyckades snooza tre ggr innan jag riktigt vaknade, jag va så himla trött. Så jag missade första halvtimmen.

Dagens:
Frukost: Toscabulle
Lunch: McD- QP meal
Middag; Popcorn
Kvällsgodis: MiniSmarties

Igår va jag ute med tjejerna på Salongen och åt middag efter jobbet. Vi startade med att skåla i champagne för att fira att vi fått förlängt kontrakt hos hyresvärden. Jag verkligen njöt av den lena, välkylda och riktigt goda champagnen! Men jag har tappat stinget. Jag har ju mer eller mindre blivit nykterist, så av två futtiga glas bubbel så bubblade det i mitt huvud och jag kände mig verkligen lite snurrig. Herre gud.
Vem hade trott det för ett par år sen? Haha, amatör man e.

Nä, nu soffan igen, tack å go natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela