Pancake

VardagsLyx

Publicerad 2008-09-05 23:37:35 i Allmänt

Man kan hantera sin deppighet på många sätt. Man kan äta godis, festa, stoppa i sig piller, sova extremt mycket och tusen knäppa grejer till. Jag väljer att shoppa skor och gå på SPA. Det känns som det mest sunda alternativet faktiskt.
Idag var jag och min kompis ASturebadet.

 Min dag såg ut såhär:
20 minuters simmning
Lunch
- Hälsotallrik med kalkon och fetaost

Fot deluxe duo för två personer Behaglig fotkur med fotbad, fotpeeling och fotmassage. Även en hand- nack- och hårbottenmassage ingår i behandlingen
Grönt The

Fuktighetskur  Bodyscrub med kamomill. Lugnande och fuktighetsbevarande aloegel-inpackning med lavendel. Ingår även nack-, hårbotten- och fotmassage.
Cappucino
Bastu

Det var en mycket lyckad dag.

Alla som vi gjorde behandlingar hos komenterade att vi hade snygga naglar :-)

Kommentarer

Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Publicerad 2008-09-08 12:21:30

låter sannerligen underbart det där du!

massa kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela