Pancake

Helg

Publicerad 2008-09-21 11:17:21 i Allmänt

Jag har ju alltid jobbat oregelbundet och jobbat massa helger så det här med att va ledig en hel helg är verkligen lyx för mig. Men det känns oxå lite konstigt, och ibland tråkigt....
Igår blev min sköna lediga lördag mer blä lixom. Var på stan igår och lekte med A, sen kom jag hem, va lite ledsen, och sen la mitt Internet ner, och då blev jag assur och bojkottade allt. Bäddade ner mig i soffan och låg i mörkret å gloddde på tv typ. Totalt meningslöst.
Så nu sitter jag här och är stel för att jag sovit på soffan i två dagar. Å när man legat å gjort ingentig och halvdeppat i mörkret en hel lördagkväll så är det så svårt att komma igång igen. Men men, nu dricker jag kaffe och hoppas att jag ska orka ta mig ner till Centrum. Såg en snygg jacka igår som jag sugit lite på nu och har bestämt mig för att jag vill ha den. Men orkar man duscha, fixa till sig och gå ner till Centrum? Det är den stora frågan....

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela