Pancake

Jaha är det höst redan?

Publicerad 2008-09-26 19:50:32 i Allmänt

Det händer så mycket i mitt liv just nu så jag hänger lixom inte med... Det är Rån, Separation, Tandproblem, Bil som krockar in på jobbet, Strul med papper, Salongen uppsagd och typ 1000 grejer till känns d som. Jag har slutat att känna känns det som, det är bara; Jaha, då var det en bil som höll på att köra rakt in på mig och min kund, undra va jag ska äta för middag?
Helt Bananas.
Idag är det lixom redan den 26:e September, och det innebär att A fyller år :-) Jag är ganska dålig på att ha koll på årtal och datum men det finns två personer som jag verkligen kan födelsdatumen på, och det är A & Leia. Jag vet verkligen att A fyller år idag och att jag är bjuden på födelsedagsfika i helgen, jag vet verkligen det och jag har redan köpte en present. Men när A ringer mig i förmiddags och nämner att "jag fyller ju år idag" så är jag helt lost! Jag fattar inte att det redan är den 26:e september!? Vart har tiden tagt vägen??? Jag kände mig heeeeelt tagen på sängen!

Koll här vad jag fick av E som äger Salongen:

En flaska Rödvin med värsta fina rosen! Rosen är Rosa med Liiiila Glitter!

Jag och V fick Vin och blomma för att E tyckte vi hade varit så duktiga den här veckan och tagit hand om allt med salongen. Jag blev verkligen jätteglad, kul att man får lite uppskattning lixom :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela