Pancake

Bloggintriger

Publicerad 2008-09-28 11:51:38 i Allmänt

Bloggar är ju den nya dokusåpan. Man följer vissa bloggar varje dag. Man blir helt engagerad och otroligt nyfiken på vad som händer in real life.
Just nu är jag extremt nyfiken på:
Varför tog det slut mellan Alex & Katrin? Dom har bjudit så mycket på sig själva sedan dom började blogga, och helt plötsligt så är dom som små musslor angående deras skillsmässa. Why? Jag e nyyyyfiken!
Vad är det för troll mellan Linda och Eva? Linda gick hos Eva och gjorde naglar och helt plötsligt så går hon till nån annan och mer eller mindre dissar Eva på sin blogg och helt plötsligt blir det lite catfight.  Vad ligger bakom?
När vi ändå pratar om offentliga personer så undrar jag hur det egentligen ligger till med Unni och Niclas, vem ljuger, vem är psycho?
Och sist men inte minst så undrar jag hur det ligger till med Papa Dee...?



Dagens....
Känsla: Tomhet
ToDo: Gå på Kalas hos A (hur ska jag nu ska orka pallra mig dit)

Kommentarer

Postat av: leopardia

Publicerad 2008-09-28 23:29:35

ang unni och niclas, jag tror att båda ljuger och att båda är lite ja, knepiga... det är min teori.



alex och katrin har jag missat...



linda och eva vet jag inget om, men jag läste nåt hos bloggkommentatorerna, har jag för mig...

Postat av: N.

Publicerad 2008-09-30 20:45:12

Jag undrar också verkligen vad som egentligen hände mellan Alex å Katrin. Så lite liv har jag.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela