Pancake

När du får oväntat besök...

Publicerad 2008-09-22 22:30:54 i Allmänt

Jomenvisst.
Villken härlig måndag. Som att man inte har nog med bekymmer.
Satt och jobbade och helt plötsligt så ser jag hur en bil bara kommer i full fart mot salongen! Pang och sen kör han in i fönstret brevid där jag sitter och jobbar! Alltså det va helt galet, kändes som man va med i en dålig film lixom! Som tur var så blev ingen skadad! Han skulle parkera på parkeringen utanför salongen och sen vete fan va som hände, men det va full gas i alla fall!

Hade föraren valt att "parkera" på platsen innan så hade han kört in rakt på mig och min kund. Min kund satt i den röda stolen och jag i den svarta.


Det var riktigt obehagligt, han kom i sån jäkla fart!


Läs mer på Aftonbladet och Expressen.

Kommentarer

Postat av: frollen

Publicerad 2008-09-23 12:26:58

Shit pom'frit som vi säger nere på stureplan.

Postat av: Trollet

Publicerad 2008-09-23 13:50:09

Båda länkarna länkar till Expressen...



Men alltså, shit, det är så galet! Och fortfarande blir jag helt rädd när jag tänker på om han hade kört in där du satt... :(

Postat av: Barbamorsan

Publicerad 2008-09-24 14:11:08

Skulle precis påpeka dessamma ang. länkarna som Trollet.

Det är verkligen som en riktig actionfilm, vilken tur att allt gick bra!

Postat av: Ampa

Publicerad 2008-10-04 23:52:25

Känns som att sparkcykel skulle räcka för den där snubben... usch läbbigt

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela