Pancake

Mååååndag

Publicerad 2008-09-01 11:43:58 i Allmänt

Då var det måndag igen... Phu, e helt slut efter helgen! Tur att man tagit ledigt idag. Det var smart av mig att komma på den brilljanta idén i förra veckan. Jag hade nog på känn att det skulle bli en tuff helg.

Helgen har bestått av:
Yoga med Leopardia. Jag orkar inte skriva massa om det, så jag åker snålskjuts på det hon skrivit här. Men det var kul, svårt, spännande och intensivt.

Bilden är snodd av... Gissa vem :-)

Bio med A. Såg Mamma Mia. Den var... Fantastisk faktiskt. Blev lite förvånad över hur bra den var. Den var oxå väldigt känsloladdad. Jag grät typ hela filmen, dels av skratt, dels av nostalgi och dels av depp. Den var härlig, bra musik, vackra färger och en underbar miljö. Och helt suveräna skådisar!
Där i mellan har helgen bjudit på en god Libanesik middag, en härlig långpromenad på stan, Ett glas vin på O-plan, Pasta på Söder, Tårar i mängder, Skratt och Träningsvärk.
Sen dog en Fisk i natt oxå, jävligt lägligt. R.I.P lilla fisk

Idag vaknade jag med massa huvudvärk och svullna ögon. Inte kul. Planen idag är:
Tvätta- Har oändligt mycket tvätt att ta tag i. Har inte ens tvättat efter semsetern. Phu.
Fixa naglarna- Hur kag nu ska orka pallra mig dit... Men men, på med mjukisarna och solbrillorna sen är det bara att gå.
Det är väl typ det jag orkar med just nu. Borde ta tag i en liten pappershög oxå. Får se hur det blir med det.

Dagens TV:
Hem till Gården
Glamour
Dexter

Kommentarer

Postat av: louise

Publicerad 2008-09-01 13:12:42

är det inte typ lyxfällan ikväll oxå? eller är jag ute o cyklar? kramar

Postat av: leopardia

Publicerad 2008-09-01 13:53:39

men det är skönt att du bloggar så jag har nåt att läsa iallafall :)

Postat av: Trollet

Publicerad 2008-09-01 15:18:17

Jag vill leeeeekaaaaa!

Puss!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela