Pancake

Fullt upp

Publicerad 2008-10-26 20:19:33 i Allmänt

Söndag, inte är det någon vilodag iaf. Har haft en trevlig och intensiv dag!

Började med att åka till Kista och besöka Skönhetsmässan. Det va trevligt. Det va massa nagelgrejer så jag trivdes kan man säga. Träffade lite nagelfolk som jag inte sett på länge och gjorde lite nya bekantskaper. Alltid kul.
Shoppade lite nagelstuff gjorde jag oxå.
Mia Törnblad höll föredrag och det kikade jag lite på. Man behöver ibland påminna sig själv om att va snäll mot sig själv, och det är hon bra på att påminna om.
Tyvärr va jag inte kvar på mässan när min kompis C sprutade in Restylane i läpparna. Men hon ringde just å sa att det gjorde sjukt ont och att hon såg halvlustig ut. Ska bli spännande å se hur d blev. Haha när jag pratade med henne så kom hennes kille hem precis å man hörde han: Men va faaaan har du gjort?? Hahaha.
Sen åkte jag och kollade på en lägenhet med Darling. Den var... sådär... eller helt ok va den väl kanske, men ja, nä jag vet inte, får se hur d blir.
Hängde sen med Gudsonen och hans mamma och så kom Ida och vi åt Tacos. Mycket gott och mycket trevligt. Jag stinker vitlök nu kan man säga.

Nu ska jag glo på tv å ladda inför en hård arbetsvecka!

Kommentarer

Postat av: LaLuna

Publicerad 2008-10-28 08:15:53

Oj, du har verkligen haft fullt upp.

Men det låter som du haft kul i alla fall.

Fy vad hemskt att spruta in gojs i läpparna..jag skulle aldrig våga med tanke på smärtan. Iiii..

Hoppas du får en trevlig dag

kram

Postat av: leopardia

Publicerad 2008-10-28 12:40:29

och först nu reagerar jag! vadå lägenhet, vad var det för lägenhet?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela