Pancake

Morgonstund har guld i mun eller nåt

Publicerad 2008-10-23 08:16:40 i Allmänt

I typ en veckas tid nu så har jag vaknat jätte tidigt på morgonen och så har jag haft huvudvärk på kvällen. Jäkligt Okul faktiskt.
Jag försöker äta bra, dricka massa vatten och så va jag på hälsokosten och köpte supervitaminer och supermineraler igår. Hoppas det hjälper, för vem e ens intresserad av att vakna kl halv 6 på morgonen när man kan sova till 9?! Å häromdan vaknade jag straxt efter 3 å kunde inte somna om....
I dag vaknade jag av att jag drömde att Darling va otrogen med en på mitt jobb, å när jag konfronterade henne om det och hotade med att berätta för hennes man så sa hon: Ja gör det, för vi brukar träffas alla tre och ha mysigt så ring du min man mohahahaa...
För er som inte känner Darling kan jag ju säga att risken att han skulle ha en trekant med ett par i 50årsåldern bakom min rygg  är gaaaaaanska obefintlig.
Å på tal om drömmar så drömde jag igår att jag dog. Jag va med i en båtolycka och dog. Jag lixom störtade mot döden och tänkte i drömmen jaha det här var slutet. Tror inte jag har drömt att jag dött förut, utan man har lixom vaknat innan själva dödsögonblicket. Men nu dog jag och sen blev jag en ande. Märklig dröm.
Jaha nu börjar jag bli trött, dax för kaffe!

Ha en trevlig dag nu alla!

Kommentarer

Postat av: LaLuna

Publicerad 2008-10-23 09:08:58

Ursh vilka läskiga drömmar. Tack för kommentaren i min blogg.

kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela