Pancake

söndagsjobb

Publicerad 2008-10-05 22:36:49 i Naglar

Då har man tagit sig i kragen och jobbat idag då. Det var trevligt. Jag gillar att jobba på helgerna när det bara är jag där, det är så lugnt och skönt då... Passade på att köra en maskin tvätt på jobbet oxå. Det är ganska lustigt det där, att man tycker att det är lättare att släpa en stor kasse med smutstvätt till jobbet och tvätta än att gå upp till tvättstugan? Why lixom?

Glömde min mobil på jobbet, så jag känner mig ganska så handi. Jag va tvungen att rota fram en gammal klockradio så att jag kan ställa klockan i morgonbitti.


Dom här Naglarna har jag inte gjort, men ganske coola va?

Kommentarer

Postat av: louise

Publicerad 2008-10-05 22:57:53

lite annorlunda naglar kan man säga

mamma rensar böcker är det något du är intresserad av eller ska hon kasta det typ. obs kan vara ganska mycket böcker;) kramar

Postat av: LaLuna

Publicerad 2008-10-06 08:40:58

Ja det var rätt coola naglar, men jag har kollat in de naglarna du gjort och de är mycket snyggare tycker jag.

kram

Postat av: ullis

Publicerad 2008-10-06 10:27:43

haha granna :D

Postat av: leopardia

Publicerad 2008-10-06 12:41:34

haha, hälsa louise att man inte får slänga böcker... är hon/de galen!!

Postat av: Ann

Publicerad 2008-10-20 13:53:05

Snygg längd.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela