Pancake

Nyfrissad

Publicerad 2008-10-20 20:17:51 i Allmänt

Mitt liv känns faktiskt under kontroll igen. Det går åt rätt håll iaf kan man säga. Och det känns ju mutcho bra! Man får ta en dag i taget lixom.

Har jobbat hela dagen och kommer hem och slår på TV´n. Det är Färjan på 5:an, och det första jag ser är en av mina kunder som är med. Hade inte tänkt att kolla på Färjan, men nu måste jag ju se om hon blirf full och gör bort sig :-) Men hon känns ganska seriös och är runt 40, så det blir säkert inga skandaler där inte, men man vet ju aldrig hehe...

Passade på att klippa mig på salongen idag oxå. Det tar sig, som sagt, jag e på G :-) Ska bara slänga i lite färg oxå så e jag fit for fight igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela