Pancake

Nya vintekläder tack

Publicerad 2008-11-24 21:23:24 i Allmänt

Herre gud vad det har snöat idag! :-) Jättemysigt med all fluffig snö som yr runt!
Jag va dock inte så snygg i morse när jag kom till jobbet i morse. Jag var svart runt ögonen som Alice Cooper. Inte helt kul att man hade varit på ica och handlat å ingen sagt nåt haha... Måste nog skaffa vattenfast mascara om det ska va sånt här väder.
Funderar på att skaffa mig en vinterjacka oxå. En sån här riktigt  varm och dyr sak! Problemet är ju bara (bortsett från att dom e dyra) att när man provar dom känner man sig allt annat än snygg. Dom är stora och man känner sig som en Heffaklump. Så det känns inte så kul att handla en sån.
Så måste jag köpa ett par nya vinterskor oxå. Det är inte heller billigt. Suck. Det blir till att jobba hårt nu. 

Idag va jag duktig och gick och tränade efter jobbet. När jag kom dit så visade det sig att mitt kort gick ut i oktober. 

-Mitt kort går inte att dra?
-Då ska vi se... det gick ut i oktober.
-Fan oxå! Jaha,.. men å va jobbigt. 
-Vill du förlänga det nu på en gång?
-Nja... jag vet inte... Men suck å stön va det här blev jobbigt då...
-Du är ju fortfarande meddlem så du kan ju lösa biljett för 50:- om du hellre vill det?
-Hm, nä det vill jag nog inte. Nä jag hoppar träningen idag och går hem och funderar på hur jag vill göra helt enkelt, för jag kan inte bestämma mig om jag ska köpa nytt eller inte.
-Ja, men ok. Men här, ta en biljett så får du gå på passet idag iaf! 
-Åh, tack, va gullig du e! 
Men egentligen tänkte jag: Faaaaaaan oxå, jag som trodde jag skulle slippa träna idag! 

Ska försöka komma igång med träningen nu tänkte jag, men nu vete 17 hur jag ska göra med friskis, ska jag köpa nytt kort eller ska jag kolla upp nåt annat ställe? Om jag köper kort, kommer jag att träna då?
Ja suck å stön, dessa I-lands problem!

 

Kommentarer

Postat av: N

Publicerad 2008-11-25 12:39:29

Haha, man slipper inte undan! Gå på friskis Kibox pass så ska du få veta att du lever!

Ha en bra dag.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela