Pancake

Jag e OnLine igen!

Publicerad 2008-11-05 09:19:50 i Allmänt

Har varit lite off internet ett tag, har haft massa strul med min internetuppkoppling här hemma. Man blir ju helt Handi! Jag har kännt mig helt lost! Man har ju noll kontakt med omvärlden känns det som!
A ringde häromkvällen å ba: E allt ok? Man har inte sett dig online här på ett tag??!
Träffa G en snabb igår som oxå undra vad som hände...
Haha skönt att man tydligen e saknad on line!
Ja ja, nu funkar det igen! Happy Happy!

Mötet jag skrev om sist gick bra, jag och Darling har nu köpt en lägenhet! Jiiippiii! E mutcho glad!
Men visst, jag har full förståelse för att mina nära undrar om det verkligen är en bra idé efter allt som hänt. Och visst förstår jag att man undrar varför man väljer att flytta från Solna till Akalla, Men såhär är det, Det känns rätt och jag följer mitt hjärta. Man måste våga va lite crazy ibland. Å man kan ju inte sitta i sin lägenhet å trycka å va missnöjd bara för att man inte vågar bo någon annanstans som inte e lika "bra" som där man bor. Visst, jag hade gärna bytt till en 3:a i solna, men, tro mig, jag har försökt byta, och det har inte funkat. Och visst, hade jag varit liiiiite riiiiikare så hade jag gärna köpte en 3:a i solna.
Man måste våga släppa taget och prova nåt nytt. Å jag älskar min Darling och vill leva med han, och jag tror på oss.
Klart.



Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2008-11-05 10:24:24

Joo de hoppas ja med ...

Postat av: LaLuna

Publicerad 2008-11-05 11:51:40

Grattis till lägenheten! Det kommer säkert gå skitbra att bo nån annan stans.

kram

Postat av: louise

Publicerad 2008-11-05 19:16:40

wild and crazy. du har juh en egen balkong nu, så till sommaren så kommer den vara den finaste ballen i hela akalla! kramar

Postat av: N.

Publicerad 2008-11-05 21:19:26

Klart man ska följa sitt hjärta och tro på kärleken! Grattis i massor!



(Å gubben fick sig en utskällning eftersom han skällde på busschaffisen eftersom han var sen. Fast han var inte sen, han körde efter söndagstabell eftersom det var röd dag. Men han vägrade ge sig. Då tog jag ton and it feelt good)

Postat av: golftjejen

Publicerad 2008-11-05 22:32:11

Du gör helt rätt älskade pannkaka! Jag tror på dig fullt ut! Lyssna på en som vet när det gäller att göra sjuka och knäppa saker ;)

PUSS

Postat av: Buggis

Publicerad 2008-11-06 02:53:31

Man ska alltid följa sitt hjärta Pancake.

Och Akalla är inte dåligt alls, ni kommer säkert att trivas perfa där :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela