Pancake

Di Leva

Publicerad 2008-11-20 12:58:17 i Allmänt

Min underbara svärmor tog med mig och Darlings syrra på Julgala på Globen igår. Det va mycket trevligt! Man fick verkligen julkänsla oxå när det snöade massa igår!
Det va som sagt mycket trevligt, och en massa artister som uppträdde, bla Jill Johnsson (shit villken röst, och villken utsråling) Amanda Jensen (hon e ju bara såååå grym) å massa andra artister.
Men det jag ska skriva om nu är Thomas di Leva! Jag e inget stort fan av han sådär, visst han har gjort massa bra å så, men han e ingen större favorit även om han som sagt e gjort massa bra och är cool på alla sätt å vis.
Men tänk er det här:
Globen. 12000 pers. Thomas di Leva. Han står på scen iklädd en vit di Leva klänning och rockar loss med DM´s Personal Jesus. Han fullkomligt rockar loss och bara äger!
Jag hade gåshud hela tiden, Det var magiskt.


Your own personal jesus
Someone to hear your prayers
Someone who cares
Your own personal jesus
Someone to hear your prayers
Someone whos there

Feeling unknown
And youre all alone
Flesh and bone
By the telephone
Lift up the receiver
Ill make you a believer

Take second best
Put me to the test
Things on your chest
You need to confess
I will deliver
You know Im a forgiver

Reach out and touch faith
Reach out and touch faith

Your own personal jesus...

Feeling unknown
And youre all alone
Flesh and bone
By the telephone
Lift up the receiver
Ill make you a believer

I will deliver
You know Im a forgiver

Reach out and touch faith

Your own personal jesus

Reach out and touch faith

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2008-11-21 21:44:11

Thomas Di Leva är KUNG!

Postat av: louise

Publicerad 2008-11-22 09:38:02

inte jag som gjort det fint, men visst är det jätte fint:)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela