Pancake

Brrr

Publicerad 2008-11-23 14:58:09 i Allmänt

Åh vad jag längtar till vår nya lägenhet!
Det är så sjukt kallt här hemma nu! Å då har vintern inte ens kommit igång på riktigt än!
Man sitter i soffan med massa kläder, raggsockor, inbäddad i en filt- och ändå är näsan iskall. Så kan man ju fan inte leva! Som att man bor i Ryssland lixom. Golven är iskalla. Och tom möblerna är kalla! Soffbordet jag sitter vid nu är alltså KALLT.
Å såhär är det varje år. Jag har bott här i typ 10 år, och det är likadant varje vinter. Ibland har jag satt på ugnen på 300 grader och öppnat luckan. Helt sjukt. Varje år ringer man värden och det sätts upp protestlistor i porten. Men det är ändå samma samma samma kyla varje år.
SUCK

Kommentarer

Postat av: Golftjejen

Publicerad 2008-11-23 16:06:14

Skickar lite värme från min lägenhet...jag har det sjukt varmt i min!!

När är det ni flyttar?

Postat av: Golftjejen

Publicerad 2008-11-23 16:32:03

Om jag kan så bjud gärna in mig på flyttfest ;) vill ju se hur ni bor!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela