Pancake

Inte för att jag har nån koll... men håll tillgodo

Publicerad 2008-05-21 22:44:27 i Lista

Utmaning

Som jag hittade i Yummymummys sköna blogg

Problemet med mig är ju bara att jag e så grymt dålig på att ha koll på årtal och när saker har hänt, men jag tror att det är nåt sånt här:

För 5 år sedan
:
Var jag 27 år och levde singellivets glada dar och festade runt för glatta livet. Jobbade på gamla jobbet och va riktigt spytrött på det, det va så himla mycket jobbiga grejer som hände på jobbet, det ena avlöste det andra å hej å hå. Nånstans vid den här tidpunkten för 5 år sen bestämde oss jag och Trollet för att ta en time out och dra till Thailand ett par månader :-) Det var en välbehövlig Paus.
För fem år sen så gick jag ner massa i vikt oxå, Mutcho kul och mutcho duktigt, 

För 3 år sedan:
Var jag ganska trasig då min mamma gick bort året innan. Trodde lixom aldrig att livet skulle kunna gå vidare när det hände. För 3 år sen så började jag och Darling att hångla lite oxå och sen blev vi käääääära och ihop.

För 1 år sedan:
Var min och Darlings Gudson Albin bara en liten söt bäbis.

För 3 månader sedan:
Trodde jag att Nu jäklar sätter jag igång projekt Beach 2008! Jo jo, gick väl sådär va?

I går:
Va jag hos Frissan och klippte mig och fick fint rakt hår. Shoppade massa hårstylingsstuff och fina hårspännen. Mycket trevligt att ta en dag på stan och bara unna sig lixom.

I dag:
Har jag jobbat på Salongen från 9.00 till 20.45

I morgon:
Ska jag göra fina bröllopsnaglar på min fina vän H och sen ska jag jobba på Los Mongos

Om 1 år:
Går mitt företag strålande, vi har en sommarstuga, jag har gått ner 10 kg, jag e stammis på F&S, och så har Darling sparat ihop massa pengar så han kan ha råd med en fet diamantring till mig :-)

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2008-05-22 08:49:46

Åååååh guuuud!

Var det 5 år sedan vi/ni var i Thailand???

Mon dieu vad tiden går fort!



PUSS

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela