Pancake

Middagen är serverad

Publicerad 2008-05-23 20:09:16 i Allmänt

Jag kanske har varit lite tröttare än alla andra idag på jobbet...
Jag har verkligen haft fullt upp :-) kunderna avlöste varandra i rask takt! Jag hade exakt 5 min lunch, och jag hann med nöd och näppe springa till Ica och köpa en Naturkille och sög i mig den på typ 20 sek. Naturkillar e verkligen bra när man har tight med tid!

När jag kom hem va jag trött och hungrig, och vad möts jag av när jag kommer hem? Jo, Darling står och fixar och lagar middag:

Han bjöd på Korvstroganof och ris. Han gör verkligen världens godaste korvstroganof!  Den äger:

Inte nog med det, man blev bjuden på kaffe och efterrätt oxå:

Sen hade han köpt massa annat gott :

Men jag vet inte, där får man väl kanske hejda sig lite, det e ju en dag i morgon oxå :-)  

Älskar att ha en hemmaman som har middagen på bordet när man kommer hem!

Kommentarer

Postat av: Buggis

Publicerad 2008-05-23 23:12:26

Åååh va gott ALLT ser ut.

Postat av: gunilla

Publicerad 2008-05-23 23:58:47

Du har en RIKTIG MAN!!! Som vet hur man behandlar någon som man älskar. För din Darling är ju i världsklass när det gäller killar!! Du kan INTE få det bättre än du har det. Lyllos dig, men du är värd all kärlek som Darling ger dig. Å andra sidan så får han ju dig tillbaka. De man ger.. de får man! VA STOLT!!

Kram till dig// Gunilla

Postat av: Tess

Publicerad 2008-05-24 06:57:25

Mumma!

Personligen är man ju strax tillbaka i nudelträsket!!! Hahahaaa!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela