Pancake

Lyx

Publicerad 2008-05-15 09:32:06 i Naglar

I dag är jag ledig. Så jäkla skönt! Känns som att d va hundra år sen jag va ledig på riktigt. Å i helgen e jag och Darling helt lediga båda två :-) Som Darling sa vid middagsbordet går: Det måste va första helgen vi båda e lediga en heeel helg tillammans sen vi blev ihop. Nu är det såklart inte det, men känns nästan som det. Lyx e det iaf!

I dag på min lediga dag ska jag:
Ha sovmorgon
Fika och äta frukost framför TV´n hela förmiddagen- Glamor och Hem till gården :-)
Åka in till stan och shoppa Nailstuff
Fixa naglarna
Leka med Darling


I morgon blir det nya naglar

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2008-05-16 07:49:22

Allt¨så...jag fattar inte hur du kan göra så snygga nails!!! Guuuud...helt klart bäst i stan! Du borde fixa en hemsida!



K Ä R L E K

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela